Nuffnang

Wednesday, February 6, 2013

Rapuh by Opick



Ok, ini entry nak perasan sikit...Ada iras-iras muka I tak ni? yelah bila ada few people cakap muka I cam Nora Danish..(ok, silalah MUNTAH ye...hahahhaha).  Yelah, bila dah ada yang beritahu..so, mestilah sedikit sebanyak terperasan, terkombang segala kan? muahahahhaha 

Pernah dulu, aku pergi ke Jalan Tar time Ramadhan sekitar tahun 2009 kot, budak yang jual kat salah satu stall tu tanya..."Akak, akak ni artis ke?" Aku mestilah jawab tak sebab dah itu jawapannya..then, dia cakap lagi.."Muka akak macam Nora Danish arrr".  Aku bantai gelak je time tu...dan selepas-selepas itu ditambah dengan zaman kegemilangan citer-citer Melayu yang dibintangi oleh Nora Danish, makin ramai plak yang cakap..adalah sikit rupa aku ngan Nora Danish ni...(hahahhaaha ok silakanlah bantai gelak sekali lagi!).  

 Tapi, apapun, aku cepat sedar diri...ku sedar siapa diriku ini...

No comments: