Nuffnang

Tuesday, February 5, 2013

Maurice Lacroix vs Tag Heuer

Dulu-dulu aku memang pernah memasang impian untuk memiliki seutas jam tangan berjenama Tag Heuer.  Sangat suka dan amat mengimpikannya.  Wah bahasa! hehehe Tapi hajat dan niat itu sudah lama terpadam setelah "jatuh cinta" pada si Maurice Lacroix plak.  (See, manusia ni memang cepat sungguh berubah...ahakkksss).  Time aku ke Bicester Village, UK after Christmas 2011, aku memang dah nak amik dah this watch...Tag Heuer Aquaracer Quartz.  Dalamnya in pink colour gitu...(my favourite colourlah kiranya).  Tapi, bila fikir-fikir, mungkin di London sendiri akan lebih lawa-lawa.  So, tak jadilah beli.


  

Baru-baru ni plak, berjalan window shopping kat area Grafton Street, aku sudah terperasan ini jam lah...memang cari lama brand Maurice Lacroix kat sini.  Time kat Geneva dulu pun ada nampak tapi hati belum rasa nak membelinya.  Tapi kali ni, sudah jatuh cinta kat si Maurice Lacroix Fiaba Strap plak dah... (Terus teringat lagu si Matta entitled...Jatuh Cinta Lagi ahakkksss).  Masuk kedai, tanya harga yang salesman tu boleh bagi dan berapa kalau tolak tax refund...since my friend from Malaysia will be here soon.  So, amiklah peluang yang ada.  Rebutlah...rebutlah...
Tapi, masih mikir lagi ni...ermmmmm...Thinking, thinking..thinking

Pics Courtesy:  Google

Nota Kaki:  
Siap googled review between Tag Heuer or Maurice Lacroix.  Rata-rata preferred Maurice Lacroix.  Sorry bagi peminat Tag Heuer! Peace ok...NO War

2 comments:

nqr said...

TH pink so tempting bebeh!

Zara said...

kan? aku rasa aku nak reward diri aku for my besday ar ahakkksss