Nuffnang

Tuesday, June 12, 2012

PERWAKILAN's Trip to Northern Ireland, Part I

PERWAKILAN Dublin buat trip ke Enniskellin, Northern Ireland on 8th to 10th June 2012.  Kami semua bertolak dari Embassy of Malaysia, Dublin lepas office hour.  Dengan hujan sepanjang jalan ke Northern Ireland, masing-masing dah risau boleh ke nak berkayak bagai bila sampai di tempat penginapan kami iaitu kat Fermanagh Lakeland Lodges.  We all tempah dua buah banglo untuk enam families.  Budak-budak semua dah bawak tennis racket dengan harapan dapat main tennis kat situ. 
Bertolak jam 6.00 petang dan sampai jam 10.00 malam.  Dengan keadaan masih hujan.  Bukan hujan renyai-renyai, tapi agak lebat kalau kat sini.  Sampai je tempat penginapan, terus gotong royong siapkan makanan "pot luck" masing-masing.  Punyalah banyaknya makanan.  Rezeki murah sungguh.  Aku masak sambal tumis udang.  Ramai cakap sedap.  Yelah, nak bagi perangsang bagi yang bukan pandai masak cam aku kot LOLsssss

We were staying in the bungalow at Fermanagh Lakeland Lodges, 
Enniskellin, Northern Ireland

 
Hasil tangkapan kami? oh tidak...orang ni punya hasil tangkapan..so saja tumpang nak bergambo hahaha

Siap berkayak bagai gitu.. we had so much fun canoeing...




4 comments:

Y@ZeD@ said...

bestnye kayak.. eh, dato & datin pun join kayak ke??

Y@ZeD@ said...
This comment has been removed by a blog administrator.
nqr said...

yang tak lenguh tgn ke berkepak berkayak tu

Zara said...

Aida: Datin ada join tapi tak kayak hehe..Datin tengok we all kayak

Qis: wakakaka..aku x mendayung pun beb..aku ngeri takut terbalik..so, EO aku je kayak