Nuffnang

Friday, June 1, 2012

The best student in Arts at school

Terkejut gak bila si Is called aku lepas dia habis sekolah hari tu.  Dia beritahu yang dia dapat medal.  Medal gold lagi gitu.  Rupanya dia dapat medal for Arts.  He is the best student for Arts in 4th Form 2012.  Alhamdulillah..Ingat kat sini dah tak dapat hadiah kecemerlangan lagi.  Bila aku recall semual, memang his Principle ada bagi surat kat all parents saying that, "Three boys from each class will receive a medal indicating that they have achieved excellent results."  
Wah, hebat melukis anak aku ni rupanya.  Ingat takat lukis gitu-gitu je.  Rupanya his imaginations, perggghhhh HEBAT! I'm proud of you son.  Keep it up.  So, aku pesan kat dia, tak mau arr lukis comics and cartoon character je.  Cuba Is lukis bangunan, landscape ke apa ke.  Dia dah start lukis bangunan plak ni.  Boleh polish bakat lagi ni.

I
P/s: 
Agak-agak si Is ni sesuai jadi apa ek? Arkitek kot? Bukan apa, nak kena develop dari sekarang bergantung pada kegemaran and his abilities gak.

4 comments:

gee ryder said...

wow! congrats is!

memang talented and gifted.

Mya said...

pandai is lukis.
aku yang tua ni pun tak reti.

kalau kau tanya aku, boleh jadi pelukis pelan/bangunan/arkitek.

good luck is! :)

Y@ZeD@ said...

bangga..bangga..
x sesia lukis memain je selama ni, atlast dpt best student in arts hah!

btw, congrats iskandar!

me missed both of u soo much!!

Zara said...

Gee: tu arr..x sangka ada bakat terpendam dia tu hehe
Mya: kan? aku pun lagilah langsung tak pandai melukis..nnt orang suh lukis bunga aku lukis kacang je hahahha
Aida: Alhamdulillah..akak pun x sangka..Principle dia bagi gitu..
Huwaaaa we missed you toooooo sodih ni sodih