Nuffnang

Wednesday, February 15, 2012

Solvil et Titus Watches




Aku suka giler jam Solvil et Titus ni. Brand ni, hanya terdapat kat China, Hong Kong, Taiwan, Singapore, Malaysia ngan Thailand jek. Harganya berpatutan dan lawa-lawa plak tu. Kalau time sale, memang banyak gak kedai-kedai jam yang jual jam ni akan turunkan harga gile-gile punya. Mau balik Malaysia nanti, memang aku nak dan akan beli. Setakat ni aku dah ada empat utas jam jenama ni (opsss tapi sekarang tinggal dua je sebab lagi dua aku ketuk pakai tukul besi..sebab aku bengang giler ngan KENANGAN LAMA aku tu..and aku dah pun buang) Memang berbaloi dan menarik sangat. Aku tak sabar nak tambahkan koleksi jam Titus ni :D

Pictures: Googled dan kat website Solvil et Titus sendiri :D

2 comments:

Naddy Abdul said...

i pun suke lagu ungu tu.. :D

Honey Lee said...

BILA ADE SALE KAT MALAYSIA ?