Nuffnang

Wednesday, February 1, 2012

Ombak Rindu vs Tentang Dhia



Rata-rata, ramai yang bercerita tentang kehebatan filem Ombak Rindu ni. Kesedihan yang terlampau. Well pada aku, Ombak Rindu adalah seperti filem-filem Malaysia yang lain. Berakhir dengan cerita gembira, kesudahan yang bahagia, kira macam happily ever after lah. Ala-ala cerita dongeng dahulu kala...(ops, bagi peminat Ombak Rindu..jangan marah ye..at least I warned you kekekke).
Aku tak berapa nak sedih tengok citer ni mungkin sebab time tengok Ombak Rindu ni aku pun baru lepas tengok episod akhir Tentang Dhia. Perghhh, aku sedih sambil menitiskan air mata gak arr bila tengok Tentang Dhia akhir tu. Sedihnyalah hai...si Dhia ngan Zikir mati sama-sama. Ada lagi ke cinta yang hanya maut dapat memisahkan ni?

Apapun, layan lagu yang ada dalam Ombak Rindu ni. Lagu ni memang best. Cuma pada aku, baju si Adira yang nampak bahu sebelah tu cam kureng sesuai untuk lagu ni hehe...Apapun..layanzzzz (wah dah macam Melodi ok hehe)

No comments: