Nuffnang

Thursday, February 2, 2012

Limastiga Homestay Melaka

Limastiga Homestay Melaka is located at Umbai, Melaka. Aku teruja giler bila tengok blog homestay ni..sila layari www.limastiga.blogspot.com

Aku memang suka menginap di tempat-tempat yang macam ni. Mendamaikan je rasa. Terasa damai je. Nak lagi best, kalau rumah tepi waterfalls. Adui, pernah Kalau ada duit lebih nanti, nak buat rumah kayu cam gini arr. Tapi, takut dimakan anai-anai arr plak. Nak buat rumah pakai kayu jati tak mampulah plak rasa... (ala, macam nak buat rumah guna kayu biasa ko mampu..wkakakaka kayu mahal sekarang okkkk!!!).

Pada aku, dengan harga yang ditawarkan memang arr berbaloi.

So, kalaulah jadi menjenguk Bumi Malaya nanti, plan nak bersama keluarga tercinta di sini. Aku plan nak beramai-ramai memeriahkan keadaan. Dengan suara hiruk pikuk anak-anak buah dan cucu-cucu sedara (wah giler tua aku ni wei..nenek sedara dah pangkat aku...hehehe), pasti seronok. Apapun, family comes first. Janganlah kerana cintan cintun, makanya anda mengabaikan family...mahupun bergaduh dengan family. Sebab, cinta akan pergi. Tapi family??? Ingatlah pesanan dari penaja tak bertauliah ni ye kekekkee

Perghh...bestnyaaaa

Waktu malam. Lawa kan???

LinkRemarks:
Pictures taken from www.limastiga.blogspot.com (Blog Limastiga Homestay, Melaka)

Kata Hati:
Rindu Bumi Malaya..sangat!!!

2 comments:

hunnybunny said...

yup..family comes first..:p

Naddy Abdul said...

cantik sangat tempat ni, i suggest kt my fren, dia dh pegi. I yg x pegi2 lg LOL