Nuffnang

Wednesday, February 8, 2012

ceriakan hidup anda dengan W A R N A


Ye, ceriakan hidup anda dengan warna. Dengan harapan agar, hidup anda juga berwarna-warni seperti pelangi. Aku memang suka warna yang terang-terang, berwarna warni. Kalau beli baju tu, kalau boleh semua nak merah ke, purple ke, kuning ke. Tapi tak boleh laghu tu gak kan? so, beli apa kiranya je ar...semua warna ada kat wardrobe tu. Ish, aku buat entry apa ni? seriously, aku sangap giler...apapun, layanzzz with those two pictures...dua barang ni je yang aku beli time ke Rome, Italy baru-baru ni... layanzzzzzzzzzz


Add Image

2 comments:

jelita78 said...

waaahhhhhh
suka sangat beg tu!!
what is it? fendi gak ke?
sooo colourful!

Zara said...

hehe yang lagi satu bukan fendi..x ada brand pun..