Nuffnang

Thursday, August 18, 2011

Poskad Raye

Pengeposan "poskad raye" sudah dilakukan ye buat yang tersayang, keluarga, dan kekawan di Malaysia khasnya serta tidak lupa juga buat rakan-rakan yang berada di seluruh pelusuk dunia...(perghh..dunia tu x boleh tahan). Yelah, nama pun kerja di Wisma Putra kan? ahakkks So, sila rajin-rajin lihat di mailbox kalian ye. Mari kita lihat siapa yang kena :D



p/s:
Pecah kaca, pecah gelas...
Sudah baca, haraplah balas ye semua...XD

Kata Hati:
Poskad banyak lebih ni, setem je dah abis...(setem mahal sey! hahahha)

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 comments:

Ayu Katerina said...

apasal tadak nama aku.. sentap!!

haha :P

Zara said...

ada lah wei..tengok betul2..aku tulis..Ayu "Stop It" hahhahhaha

nqr said...

hahahaa.sentap nama dia takde... giler pe klo nama kita takde! hahaha

Zara said...

Qis: kan? korang antara yang penting..mana bley x anto! mau x berkawan dah..ahakkksss