Nuffnang

Monday, August 8, 2011

Adik angkat konon! pooraaah

baca entry Yaya tentang si Fahmi ngan adik angkat dia lah kononnya..dah buat aku berbulu
sila click di sini Tentang si Fahmi and his adik angkat kononnya
Actually, sebelum tersebarnya tentang si Fahmi ni putus tunang..aku mmg dah agak dah, sure x jadi kawin depa ni...hehe tup tup timbulnya plak kata si Fahmi ni putuskan pertunangan..dan, aku pun sudah menjangkan bahawa si Fahmi ni sure ada orang lain punya arr..see, betul kan? Tengok tunang si Fahmi ni biasa-biasa je, while Fahmi, dahlah ramai peminat, handsome, hot gak...tapi, dia perlu ingat, time dia x ada apa-apa dulu, siapa perempuan yang tetap berada dengan dia??? dulu kes si Mawi and Ina cam ni gak..inilah nasib perempuan...lelaki bila dah glamour..mulalah..ahakkkss
Bila jadi camni, siapa yang dipersalahkan? perempuan gak..kata perempuan/tunang/isteri x memahami lah, x faham career arr, cemburu sangat arr, itu ini lah..ish ish..apa daaa..

"Perempuan membuktikan cintanya bila lelaki kesayangan itu hidup susah..dia sanggup untuk hidup susah bersama lelaki itu.."
"Lelaki membuktikan cintanya dengan mencari perempuan lain bila hidupnya sudah senang..sudah banyak duit..."

tapi, now aku ada plak dengar yang actually depa dua ni belum putus tunang..so, x taulah mana satu plak citer yang betul hehe..apapun, semoga semuanya balik kepada plan asal...

Kata Hati:
Adik beradik sendiri pun boleh "rempat" abang/adik ipar...inikan plaklah adik angkat..lama2 terangkat woooo..LOLs
So, tepuk dada tanya selera...


6 comments:

hunnybunny said...

i like it ur statement..2 jela keja laki..mngsanya pmpn gk..huhu

Blue Roses said...

tepuk dada tanya selera... tepuk dahi tanye minda.... :)

Cik Aja said...

hahahahhahaa..
baik punyer tajuk entry..
i loike !

Zara said...

hahaha (ketawa jahat!)

nqr said...

saya sebagai peminat kfcm ingin menegaskan bahawa kfcm ada buat silap dan aku tetap sokong dia... kalau aku jadik kfcm.. aku pun rimas ada gf/tunang macam jejarirunsing/jejaritembam tuh.. dia as gf/tunang support la... aku eprcaya pompuan ni jenis push2.. jenis pelik2 pnya perangai sampaikan kfcm boleh terpaut kepada org lain...

biasa la lelaki.. at the 1st place mana akan mengaku.. most of celebrity mana akan mengaku tentang gossip.. lama lama ngaku.. kita tunggu je la 'ada sebab saya tidak mengaku' versi kfcm...

and kfcm... main dendiam ada orang lain tanpa memutuskan hubungan dengan jejarirunsing...memang la tak patut... aku rasa jejarirunsing stok bini..ni stok gegeli...tapi.. dh tersebar...jejari runsing lak dgn statement berbisa..mamat ni panas hati kot.. terus putuskan...

itu je komen aku setakat ni.. maap yer... kalau tak berpihak pada yang lain :) setiap orang ada pandangan sendiri.. i love u kfcm

-dahliaqist- (adik angkat yang sebenar) hehehehhe

Zara said...

Qis: comment ko tang stok bini..stok gegeli tu mencuit hatiku..wkakakakakka