Nuffnang

Sunday, July 10, 2011

Tips bagi yang sudah berpunya terutama LELAKI.

ok, ni saja arr aku nak bagi tips bagi sesiapa yang dah berpunya tak kira lah yang dah ada gf/bf, yang dah berkahwin iaitu yang sudah mempunyai suami/isteri sekalipun...tapi aku rasa, ia lebih ditujukan kepada LELAKI.

Rule of a gentleman:

Never let a girl think she has a chance when you know she doesn't.

Guys, be careful with your actions and words. A girl can fall in love anytime.

See, the above-mentioned quotes lebih ditujukan kepada lelaki kan? sebab apa? sebab, kita ni, perempuan..jiwa lembut, hati mudah tertarik, mudah perasan..mudah jatuh cinta..mungkin lelaki ni, saja nak tunjuk yang dia ni seorang yang caring, hakikatnya? he's just trying to be nice. ahaksss...

Dalam erti kata lain, sebenarnya lelaki perempuan sama je...IF YOU KNOW SOMEONE IS ALREADY TAKEN, RESPECT THEIR RELATIONSHIP. DON'T BE THE REASON THEY END UP SINGLE.

Kata Hati:
Belajar melalui kesilapan.
Everyone makes mistakes and nobody is perfect.
Let the past be the past.

2 comments:

hunnybunny said...

tepat sekali belajar dari kesilapan..tp mcm dh serik bangat dh ni..huhu

De Mois said...

perghh..lama dah tak datang sini. tiba2 dah pandai buat tips lak yea. hehe

Menarik di SuaraSendiri
Teori lucu jelajah EPL ke Malaysia