Nuffnang

Wednesday, May 11, 2011

Pandan Chiffon Cake PONDAN Brand

Time pergi ke Asia Market hari tu, ternampak kotak ni...Instant Pandan Chiffon Cake PONDAN Brand ok...just tambah santan, air sikit dan beberapa biji telur jek.
Bawak santan kotak, tapi dah beku plak. Makanya, guna santan serbuk. Dah tak tahu plak berapa banyak santan plak patut letak. Siap google 1 table spoon santan equal to how many ounce. Lawak tul. Yelah, first time buat kek gitu. Dahlah instant kan. heheheh
Hasilnya? boleh tahanlah. Tapi rasanya buat sendiri lagi sedap kot. Lagi lembut gitu.

Kata Hati:
Ko pandai ke buat sendiri? hehehe..xpe, lepas ni, boleh belajar lagi :D


- Posted using BlogPress from my iPhone

5 comments:

Peri PiA said...

hehe the brand is so unique

nqr (qistina) said...

ooo..ini lah pondan nyaa..hahahahaha

.:Mama Dhia:. said...

nak sepotong leh..(^__^)
nampak sedap..

Azuan said...

Sedapnyer.... Pondan u!! haha

Zara said...

Qis: aah..hehhee
Yana: rasa kalau buat sendiri sedap lagi kot..bukan instant punya arr hehehe
Azuan: tu arr tu..Pondan brand kekekke