Nuffnang

Thursday, February 10, 2011

Penggembaraan menjelajah Bumi Ireland akan bermulaaaa...

Alhamdulillah, kereta aku (MH - Malaysian Hospitality ok the Plat No..i likeeee) buat kegunaanku di Bumi Ireland ni baru je aku dapat on last Saturday. Rasa syukur sangat kepada Ilahi. Mudahkan ada kereta, yelah, nak hantar anak aku ke sekolah, nak pergi kerja, nak pergi sana sini..kiranya memang satu keperluanlah kereta ni..kalau aku je, aku lebih suka berjalan kaki pergi kerja...

Makanya, bermula minggu ini, InsyaAllah, pengembaraan menjelajah Bumi Ireland akan bermula minggu ini...our first trip will be Wicklow...Wicklow ni South of Ireland. Perjalanan kami dijangkakan mengambil masa lebih kurang satu jam lebih sikit dengan menaiki kereta. So, dah tengok forecast wheather, this Saturday will be shiny dan kiranya memang sesuailah kalau nak ke Wicklow time tu..sebab sekarang ni, Ireland selalu hujan dan berangin kuat..so nantikan kisah pengembaraan itu..chewah...

Map ni gue googled ye :D

5 comments:

Mya said...

wah! sudah ada kereta tu..
best best..
selamat mengembara yer..
cam biasa sila upload gmbr byk2 dlm FB :)

Natalia said...

uuuwaaaaa i wish that i can go with you darl...huk3x*sigh*

Zara said...

Mya: tq tq..aku mengembara dulu k..senang nnt korang nak datang aku dah expert with bumi Ireland..hehehe
Yaya: apa lagi, hubby sponsor ticket mai sini arr...hehehe

::myra:: said...

waaa star star star..kelazzzz...

Zara said...

Myra...hhehehe..star abisss...kekekee