Nuffnang

Tuesday, December 14, 2010

Kenduri Doa Selamat

Location: FM's House, Kuala Lumpur

Sebelum ke rumah FM, Kak Nony dan aku sempat ke The Mall...Kak Nony nak cari baju kurung..dengan aku sekali terjebak! memula tu, aku dah pakai baju kurung lain. dah sampai di The Mall, berkenan plak ngan baju kurung cotton ni..murah ok! rm49 je kot..aku siap beli 2..hehhehe. pastu, minum dulu kat Starbucks...sempat lagi tu..kekekeke lepas tu, barulah ke rumah FM bagi upacara Kenduri Doa Selamat. Dah selesai kenduri, acara makan2 bermula..two thumbs up for the foods! ( good choice Dato' Secpol :D )


Acara makan-makan sudah bermula...lauk pauk yang beranika jenis...disajikan oleh SAJI CATERING...(kalau x silap aku arr), makanannya mmg marvelloussss. Aku tambah beberapa kali..oh, tidak sedar yang badan sudah membesar!!!

Salad
kek yang sangatlah sedap..
ada jual kat Empire Subang..but cant remember the shop's name..hehehe

tapai pulut bersama ice cream

1 comment:

gee ryder said...

erm sedap² nampak makanannye..nyum nyum hehe