Nuffnang

Wednesday, September 8, 2010

24th Ramadhan - Iftar di Equatorial Hotel Bangi

Khamis, 2 Sept 2010 bersamaan dengan 24th Ramadhan, aku, Is, Kak Nony, Ernie and her baby pergi berbuka posa kat Equatorial Hotel, Bangi. aku mmg tau makanan kat situ mmg sedap2..i made the buka posa reservation dalam tengah hari..bila time berbuka, aku punyalah terkezut, sbb kami dapat smoking area yang mana kat luar! dahlah panas ok!! sian baby si Ernie..muka merah padam..panas..tp, food mmg heaven..sgtlah sedap..mcm2 ada..ada kambing, udang bakar, pelbagai jenis kuih muih, puding for desserts dan macam2 lagi lah..

Aku, Kak Nony & Is berkali2 amik makanan..nama pun buffet Ramadhan kan? hehehe.tapi kesian kat si Ernie lah, makan sikit je..aku cuba gak pegang baby dia..tp, aku ni, dah bertahun x pegang baby kecik..tambah plak..anak dia cam x mau ngan aku..hahahhaha..so, si Ernie ni pun makan ala kadar je..huhu..sian ok!

But, all of us really have fun!


time sampai kat Equatorial Hotel, Bangi

aku yang "kekok" pegang si Nur Ain :)







nak balik dah :) pas abis menjamu selera :)

akhir sekali, bags Kak Nony & I...(mine is the black one :D)

No comments: