Nuffnang

Friday, August 27, 2010

Rabu, 25 Ogos 2010 - 15th Ramadhan

petang tu, dapat called dari si Ernie tanya aku buka kat ne nnt...aku jawab arr, kat umah..then, terus memasing decided nak buka sama..maklumlah husbandnya ke Shangri-La, KL malam tu..berbuka di sana..patutnya, aku pun join..sbb FM punya function...tp, apakan daya, sian plak nak tinggalkan si Is..x ada saper plak nak jaganya malam tu...

abis je keja, p amik Ernie ngan her newborn, Nur' Ain Shah kat umah dia., pastu tkami bertiga terus ke Pasar Ramadhan (PARAM) Putrajaya.

tengah2 membeli belah di PARAM, terserempak ngan Aza ICT..dia kata, dia bergambo ngan Tun Mahathir...aku punyalah excited..jakun sey! sbb, aku mmg amat meminati Tun..aku ckp arr, aku pun nak bergambo gak..then, Tun lalu depan kami, aku pun amik kesempatanlah bergambo..tp guna hp Aza..dia x email me the pic yet :D (dah ada nnt aku publish kat sini..nak gak glamour tu! ahakkssss)

(naper cam gemukz giler aku time ni???oh noooo!!!)

pastu, balik umah, siap2 for berbuka..pas buka, dok sembang2 ngan Ernie..mcm2 topics covered! hehehhee

Kata Hati: belajar ttg "sesuatu"...

2 comments:

Ayu Katerina said...

boh la gambo kita amik ngan syed hamid.. aaa buat entry.. bersama bekas2 menteri kabinet hahahaha

Zara said...

aah ek..wajib tu..ahakkksss