Nuffnang

Monday, August 23, 2010

berbuka di Madam Kwan, Pavillion

last Friday, aku, Kak Nony, Linda dan juga si Is, berbuka posa kat Pavillion..since kami x tau nak makan apa, so, aku mencadangkan makan steamboat..tapi we all x tau ada ke x steamboat kat Pavi..dah tgk directory pun cam x ada je..so, we all try tengok kat Food Republic, x tau gak nak makan apa..then, p tanya kat Madam Kwan, depa bgtau x ada kosong plak for berbuka..so, we all p plak kat Spice of India..dah siap wat reservation bagai..pastu, si Is plak nak makan sbb dia puasa half day je..so, pg lah lagi kat Food Republic tu, si Is nak makan hot plate...kecur je kami bertiga tengok..sabo2, lagi sejam je nak buka time tu..hehehe

then, kak Nony kata dia nak try p Madam Kwan lagi sekali mana tau ada place for us...Alhamdulillah, ada kosong..makanya, kami berbuka di sana...aku ordered char kuew tiaw and sambal tumis udang petai, Linda mee kari and Kak Nony plak nasi bujari..pas berbuka plak kami jejalan sat kat Pavi tu..window shopping sajork..no mood untuk bershopping lagi..hehehe..pas tu, kami semua berangkat pulang..linda bawak aku and Is dari Putrajaya..dek kemalasan nak driving, makanya, naik keta ngan Linda sajork..hehehhee

Nota Kaki: aku dan kak Nony ber"FENDI" hari tu..we brought the same bag, but different in colours...hehehe..

No comments: