Nuffnang

Tuesday, April 20, 2010

Majalah InTrend, April 2010

aku beli this magazine, InTrend April 2010...teruja dengan these two items; skirt and dress by Topshop..aku dok cari merata kat outlet Topshop di Midvalley, One Utama dan juga KLCC..jawapan yang aku terima from the salesperson di setiap outlets, "Sorry Miss, we dont have these two items in our outlet, most probably these items are for UK outlets only. Apa korang rasa bila korang dengar statement sebegitu rupa..lainlah magazine korang beli tu, adalah magazine dari oversea kan? x ke hangin satu badan aku..pada aku, to editor, wartawan, atau seangkatan dengannya, boleh x korang wat homework or research dulu just to make sure yang sesuatu item to be published in your magazine, accurate dari segi availability.






Nota hati: Aku hangin satu badan dek kerna nak cari the above items...frust siut! hehehe

1 comment:

Cath J said...

HI..dropping by your blog.. :)

you have such a lovely blog.. :)

I pun ada beli mag ni.. eh? tak perasan pula dress ni.. ^_^