Nuffnang

Wednesday, April 28, 2010

Chic & Sophisticated ke???

kalau dulu, time ada si Ayu Katerina kat sini, agak keraplah kami berdua bergambo-gambo di office..setelah sekian lama aku x bergambo-gambo di office, tetiba hari ni rasa baju cam lawa lah plak, tu yang berposing sikit..bukan apa, nak jadikan kenangan sementara di sini lagi..ahakksss..statement x bley blah kan? hehehe

Nota Hati:
Aku mau bahagia :D
To my lovely fren, Ayu Katerina, tetiba jek teringat kat hang..pasni, ko dah kawin, jangan lupa aku tau..ingat beb..kawan sampai mati k..aku sayang sangat kat ko..(buat entry ni, sambil bergenang airmata..tetiba plak emo..huhu)

15 comments:

Ayu Katerina said...

1st wahh tetiba ingat aku?? yaaa kawan sampai mati!! walaupun ada acara tikam menikam.. jgn ko percaya walau sebesar zarah!

2nd..aku pun lama gile tk mencapub amik gambo pakei baju keje.. kalau dulu pantang baju baru kekdahnya.. siap ajak tansri lagi join ingat? haahhaaa

3rd.. statement kumpul gambar di wisma? tettttttt!!!!!!!

and.. lawa baju siot.. pinjam :P hihihihihi

kita jumpa soon k!! duduk di tepi ai bersama sella pakai baju kaler finkish2 ok!!

again.. i miss u too... dont cry mwahhh!!

Zara said...

1st: akan ku ingat pesanan ini
2nd: yes..TS Ghaz..kalau ada pics tu lagi, email me beb..aku lupa letak mana..kekeke
3rd: tetttttt gak..wakakakak

ko x muat baju aku ni..gelebeh nnt..hahahah
harus aku pinkish gak nnt ni..ahakksksss

x cry pun beb.bergenang..sbb rasa cam sedey :(
(moga Ajak bley terima aku as Arwah..)

Ayu Katerina said...

dulu pun aku kawin.. tak penah tinggalkan kawan.. siap bawa join berkuarga lagi ada.. :) jadinya.. aku tk akan berubah pun.. fren is everythings to me.. lgpun kita dh susah senang bersama dah lama.. ingat.. nu year ni kan nk main snow sama2 :)

Ayu Katerina said...

ajak always love all my frens.. pada dia.. kawan2 aku semua menakjubkan.. tk penah dia tgk kawan2 yg setia mcm kawan2 aku.. susah senang aku semua ketawa dan nangis bersama... :)

dia pun nk rasa main senow dah tu ahhahahahaha

Zara said...

aku tau dia mmg baik..Alhamdulillah..semoga sentiasa berbahagia dan dia akan menjaga ko sebaik mungkin..InsyaAllah..aku akan sentiasa doakan kebahagiaan ko ye beb..
statement last tu..dia pun nak rasa snow dah..ahakkkssss

faizul said...

zara n baju tu dua2 lawa :)tp zara lawa lg..:p

Mya said...

lawa babe baju ko.
ko pon of coz la lawaaaaa

faizul said...

mak i kata : kalau baju boleh di cuci..tapi hati yang suci sukar di cari :)

Zara said...

Faizul: u, tq..tq..tq..
mcm pernah dgr je kata2 last tu..cam kat iklan..hehehhee

Mya: tq..tq..tq..(malu plak ai..kekekkeke)

Blue Roses said...

u r gorjes... :)...

+ INA + said...

huhuhu sesi mencurah rasa kawan2 ku ini .. touching
beb body cantik skang

Zara said...

Ernie: tq beb..bukan gajus kan? hehehe

Ina: mmg touching..huwaaa..
tq ina..tq..meh makan herbalife :)
beb, card wedding Ayu for u and datin ada kat aku ni..nnt aku p umah ko ek.. :D

faizul said...

erk..gajus??hehehe

dalynn said...

Oittt.. bila mau teh tarikk.. lama x sembang dgn ko nih.. hehehehe..

* pssstt... lawooo baju.. hehehe

Zara said...

Faizul:hehehe
Linda: nnt kita poie k...lama gak x sembang2 ngan ko nie :D