Nuffnang

Wednesday, March 3, 2010

@Avillion Hotel, Port Dickson

Last Saturday, aku & Is cuti-cuti di Port Dickson and we stayed @Avillion Hotel...tempatnya mmglah best sgt2...mmg back to nature arr..adui, x puas sey stayed there just one night!!! nak pergi lagi...hehehe



pls ring the bell if u need F&B service!

*sampai ke Rangoon, Myanmar tau!*


tempat basuh kaki cam orang dedulu di luar bilik :D

Author's Lane: kira aku duk sinilah mencoretkan pengalaman aku stay kat Avillion ni :D







Add Image

7 comments:

Gadis n Frank said...

cantiknya tempat ni....menarik ni jadi tempat percutian akan datang...

Zara said...

pergi beb...mmg nice sungguh..x perlu pergi jauh2..hehehe

Ayu Katerina said...

bley masuk kalendar percutian tahun depan ni hehehee

Khairul Kamal said...

bestnyer...
rindu lak aku kat PD... :(
ko gi psr mlm Batu 4 tu x Zara?
waaaaaaa!!!
aku nak balik!!!
sangap!! sangap!!

Ayu Katerina said...

jom balik sesama mamal hahahaha

ruined sue said...

wohhh.. water chalet...cam sgt tenang tempat nih...

Zara said...

Kamal: aku kuar malam..nak p dinnerrrr..MasyaAllah, ramai giler orang ok..makanya, aku pun membatalkan hasrat untuk ke Pasar Malam itu..hehehehe

Ayu: Honeymoon arr sini!

Syella: Memang mententeramkan jiwa beb..pasni, plan nak ke Utara plak..(Hard Rock Hotel Penang, here i come!!!)