Nuffnang

Friday, January 22, 2010

SWIFT & WAJA

time hantar Is sekolah pagi semalam, Is & aku berbual kosong:

Aku: Is, Is suka x kereta depan tu?
Is: Yang mana satu Mama?
Aku: Ala, yang depan tu, kaler biru..Suzuki Swift.
Is: Oh...yang tu..Is ingatkan yang Waja tu..Bolehlah, Is suka jugaklah..
Aku: Yang Waja tu buat apa...apa classs...(saja aku ckp cam tu..bukan ada nada menghina ke apa..cuma sesaja!takut plak aku ada yang terasa ati)
Is: Mama, kita kena syukur tau Mama..mama sedar sikit kita ni bawak keta apa..KANCIL tau Mama..

Aku apa lagi, gelak besar...and baru sedar diri! hahahhahaha

9 comments:

smms said...

ha kan dah terkena ngan anak ...hik hik

Zara said...

tulah pasal!
waakakkakaka

Ayu Katerina said...

padan muko.. both i have hahahaha

Zara said...

mmg padan muka!
si Is skrg, jadi penasihat tak bertauliah aku..ni baru age-8...if besar lagi..camana agaknya..kekkekee

ruined sue said...

dats da beauty layan budak2 bercakap... heheeh....

Zara said...

betul tu beb...budak2 ni kan, ckp lurus je... :)

tengku said...

Cerdik si IS tu

Zara said...

tengku: boleh perkenalkan diri? :)

tengku said...

maleh nk perkenalkan diri....but tq for posting my comments....i found your blog interesting...