Nuffnang

Wednesday, January 13, 2010

outing bersama my niece & nephews @BP Mall

Sabtu, 2nd Jan 2010, aku kuar bersama anak2 sedaraku & Is sekali. kami planned nak p tgk Avatar @BP Mall. aku beli ticket siap2, show jam 12.15 t/hari. sampai waktu yang sepatutnya, kami semua dah nak masuk panggung...tup tup budak jaga ticket tu tanya aku, "akak nak tengok Avatar ya? minta maaf ye kak, kami ada masalah teknikal, film Avatar ada masalah, makanya, akak kena p kaunter and refund the tickets...minta maaf ye". kami semua benganglah gak..yelah beria-ria kan nak tengok Avatar..ramai benar kata best..makanya, naklah tengok ke"best"annya itu. then, p lah kaunter, anak2 sedaraku termasuk Is nak tengok Santau..so, aku pun tengoklah Santau lagi sekali...1st time tengok ngan Alaq..Is & anak2 sedara aku punyalah excited..while me, erm..layan je lah..hehehee



No comments: