Nuffnang

Wednesday, January 13, 2010

dinner @Restoran Gear Box

brot aku, Alee mai Putrajaya on 30th Dec 2009 and ajak p dinner. aku bagi suggestion kat dia makan kat Bangi...aku lupa plak nama tempat tu..yang aku tau, speciality restoran tu adalah Sup Gear Box. maka, aku, Brot Alee, Is & Myra pun ke Bangi lah...then, my brot pun orderlah sup gear box. selain tu, aku ordered nasi putih, ikan siakap masak 3 rasa, kangkung belacan, sup daging & telur dadar. makananya memuaskan hati & sedap..mmg bley return lagi di situ..aku pernah makan kat situ sekali je sebelum ni...itupun sbb ada majlis berbuka puasa.. so, ada sponsor lah kan? hehehe
pas makan & my brot nak bayar bil, aku punyalah terkejut sebab murah je rupanya makan kat situ...total up semua rm 62 ajer..kalau kami bertiga makan di Village View, Bangi dengan lauk yang sama, harganya boleh mencecah RM 100!!!



pas makan jek, layan si Is beli DVD for his PS2 plak..tempat biasa di Warta, Bangi..tempat nie mmg lakulah..kocik je kedainya, tapi mcm mcm ada..

No comments: