Nuffnang

Thursday, January 7, 2010

batu api

tolonglah ya batu2 api sekalian, jangan dicurah lagi minyak pada mereka2 yang mmg sudah ber'musuh' denganku...tolonglah ya. udah2lah jadi si batu api...kalian x dapat apa2 pun kan?

salam mesra,

dari aku :D

7 comments:

cik ecah said...

ko simbah jek balik batu api tu babe..huh..zaman skang bukan zaman simpan2 dah.. kasik balik jek dengan segera..

Zara said...

aku kalau boleh, bukan mau takat simbah lagi, mau aku tanam idup2..derang dah tau aku x baik ngan itu olang, dahlah kan? mmg cam halam...haiyaaatttt
naperlah ini "M" manyak itu talam?

N.Q.R said...

gigih sgt kan????

cik ecah said...

hahaha..kerat kepala p tanam kat shah alam baru tau..

Zara said...

kekkeekeke..i wish i could :D

Gadis n Frank said...

sabar zara, orang cantik selalu teraniaya....semoga kita semua di bawah lindunganNya....

mereka2 yang menganiaya, korang pasti dapat bahananya satu hari nnt...

sabar ek zara...

Zara said...

wah...kembang aku ada orang kata aku cantik...neway thanks for the compliment..ahakkksss