Nuffnang

Sunday, December 6, 2009

Majlis Khatam Al-Quran & Berkhatan

Abg Alee aku buat majlis khatam Al-Quran anak dia, Ira dan juga berkhatan for Azri on last Saturday. So, aku balik lagi ke Pontian Kechil..dua minggu berturut-turut k..hehehe. dari Putrajaya hari Sabtu lepas aku gerak pagi lepas Subuh. sampai Batu Pahat jam 10 pagi terus amik Is kat umah nenek dia. then, terus gerak ke Pontian. aku smpi2 je, jemputan dah ramai. aku dengan jeans and t-shirt jek..selamba :P
pastu, masuk umah, mandi terus salin baju kurung. maka, lepas tu, acara mengambil gambo bermula...hehhehee...orang kampung ramai merewang..so, x ada apalah sgt kerjanya..logo den!

Abg Alee aku selaku tuan rumah

Sumbanganku yang tidak seberapa kepada orang yang merewang di majlis ni :D

Air Bacaan Yassin

Bunga Rampai yang wangggggiiii amat...nice smell

Bunga Telur Moden :D (nice kan?)

Sebelum majlis bermula

Antara para jemputan



Is dengan lahapnya makan telur ituewww


Is & Erfan (my nephew) siap menjamu selera di atas buaian
sambil berteduh di bawah payung ituewww (hujan time ni..)

14 comments:

armouris said...

info tentang berkhatan kat sini - Kelebihan Berkhatan

zahra said...

kiyut bunga telur tue!! Dah macam2 ek skang nie...trasa macam ketinggalan jerrr ehehehe

Zara said...

zahra: itulah, sesuai arr untuk bebudak..suka je depa! :D

zahra said...

zara..., aku dah makan dah kat seafarer's semalam ....sumpah mmg best arrr ...betul udang butter dia mmg mavelesssss


thanks arr koz bitau ehehehehe

Ayu Katerina said...

woi gila.. banje aku woi!! hahahahahhahhhah

Zara said...

huwaaaa...aku nak p Seafarer's gak!!!
adui...xpe..xpe..aku nak p KK ni, nnt aku p hak KK punya!

zahra said...

kate,
balik arrrr!! aku banjerrr ko kat sini...mmg best...tak bohong...., taste zara bley pakai hahahahahaha


zara,
huh...kalau kk, ntah bila taun aku bley sampai grrrrrrrrrrrr

Zara said...

beb..taste aku bukan setakat bley pakai jek..tp, mmg terbaik :p (wah gituuuu)

ruined sue said...

cute la bunga telur tu... masa kawen aritu kat kuar lagi pesen tu.. hehehee....kang nak tunggu aqeel kawen, dah out dated dah.. heheehe

Zara said...

Aqiqah dia dah wat x? if lum, boleh gak nak buat bunga telur style gini..lum outdated lagi..if tunggu dpt menantu, lama lagi kot..kekekeke

Blue Roses said...

uiks.... aku mau anak rimau itu satu...huhuhuhuh

Zara said...

alamak..aku pun amik satu jek..kekekkee

intanz said...

ahaha... nasib baik ler sy tak mo anak rimau tu.. ape lagi kak z, kene bagi ibu mengandung 5 minggu tu.. ehehehehe

Zara said...

intan, nampak gayanya..aku kena mengalahlah kat dia...hehhehee