Nuffnang

Wednesday, December 30, 2009

hp ohhh hp :D

pagi tadi, i left my hp @home. bukan sengaja, tapi mmg terlupa.
rasa cam aman je bila x ada hp wpun hanya beberapa jam.
kerana hp lah, mcm2 hal boleh berlaku kpd yang dah berpunya/bergf/berbf/berlaki/berbini/berkeluarga tu seperti contoh, boleh bergaduh/berperang besarlah dek kerna "hp"....
bila ada hp ni, for sure adalah bersms or bercalling2 kan? kadang2 tu, kerna sms, boleh buat gaduh...kita dok hantar sms maksudkan lain, penerima maksudkan lain, begitulah sebaliknya...
ada juga tu, yang pakai hp lebih dari satu..biasanya lelaki lah..kenapa ye? byk skandal ke? ahakssss
kekadang tu, sbb nak jaga line, log keluar masuk for incoming & outgoing messages/calls terpaksa dikosongkan/deleted sbb takut kantoi dengan pasangan masing2...kalau buat lagu ni, for sure too obviouskan yang anda sememangnya hiding something..kekekkeke
erm...as for now, aku rasa, alangkah amannya bila x ada hp....x perlu nak buat call 3G sbb kita curious giler ngan pasangan kita...huhu
wpun, aku x nafikan mmg byk sgt kebaikan ada hp nie, cam aku je lah, senang aku nak berhubungan dengan si dia, dengan si kecik..namun, jauh di sudut hati aku, arrgghhh..i dont want to use hp anymoreeeee...pls help! kekekkeek

2 comments:

cik ecah said...

hp nyawa skang dowhhhh~

Zara said...

oh tidakkkk...hahahhaha