Nuffnang

Sunday, November 29, 2009

Aidil Adha 2009 - 27 Nov 2009 (Jumaat) di Pontian, Johor

aku sambut Hari Raya Aidil Adha tahun ni kat Pontian, Johor (umah my brot- Abg Alee).
pagi Jumaat tu bangun, tolong my sis in law masak lauk for Hari Raya. aku tolong sikit-sikit je lah kan, almaklumlah, aku ni kan terror sgt memasak...so, malas lah nak tunjuk skills..(peh, statement, x mau kalah ok? hakikatnya? hanya mereka-mereka yang tertentu saja yang tau..hahahahah)

Rendang in the making :D
(aku tolong kaco je..hehehehe)

Abang aku dok tunggu anak lelaki dia and anak aku untuk solat Hari Raya Aidil Adha...

Antara masakan kakak iparku yang mmg marvelloussss...paling best, daging masak merah...huyooo...mmg terangkat sey!

Daging Masak Pedas

Kuah Lodeh

Ketupat

Ayam Masak Rendang

L to R: Ira, Yana (my nieces) & my sis in law

my sis in law, Kak Ruby & my brot, Abg Alee

L to R: my brot, Azri (my nephew) & Is

8 comments:

Ayu Katerina said...

bestnya lauk rayaaaa gilaa aaaa.. tingin aku nk p umah abg ko soh di banje makan hihihihi kakak ko pun best!!

Zara said...

jom p umah dia! dia mmg mengalu-alukan tetamu...

Ayu Katerina said...

ngeh ngeh ngehhh aku nk beriani!

Zara said...

boleh saja...for u! ahakkss

Ayu Katerina said...

for me.. ishh terharu..:)

Zara said...

heheehee

Y@ZeD@ said...

kak, jam tuhh betul ke x?? kul bpe nak pegi solat raya?? hehehe

Zara said...

jam tu x betul...hahahhah..rosak sudah...my brot kata, mujur x dibetulkan..sebab, dia takut bila berdetik jam 12.00 tengah malam..hhehehehe