Nuffnang

Thursday, October 29, 2009

alahai minah sorang ni..

aku kan, ada baca satu blog "minah" nie...
Dari gaya jalan citer blog dia, cam lah dia ni SETIA giler kat LAKI dia..walhal, hebat sungguh...
dari gaya dok comment orang sana sini, cam ko ni x pernah buat dosa..
alahai "makcik" tolong lah, jgn berlagak cam baguih sgt bley x? orang x respect k..tambah ngata ko lagi..tolong lah, sedar diri ko skit...ahakkksss

5 comments:

Blue Roses said...

seperti ku kenal "minah ini" ittew... siapaKAH?

Zara said...

opppsss...kenal kah? kekkekeke

Ayu Katerina said...

tah aku pun kenal gak.. wahahhaa

Zara said...

kalian mmg mengenali "minah" ni..kekekkekeke...
sudah arr...aku ilang respect dowh...wakakkakakak..tambahan plak, aku ada informer baruuuuuu...ahakkss..on her scandal yang x jadi ituewww...but still, nak terjebak..kekekee

Zara said...
This comment has been removed by the author.