Nuffnang

Tuesday, August 11, 2009

tagged by Ernie..

tag ini diberi nama "CANTIK KE?? SEKSI KE??"

Q : pengertian kecantikan pada anda ??
A : pengertian “kecantikan” ya? Erm..sudah semestinya…kecantikan adalah sesuatu yang unik, kerana kecantikan itu, datangnya dari dalam diri seseorang..(inner beauty) yang mana, seseorang itu, tidak mempunyai hasad dengki, busuk hati terhadap orang lain…bila inner beauty terserlah, maka, sudah tentu ia pasti menyerlahkan lagi kecantikan luaran..(wah, panjang lebar plak aku nie.. ;).


Q : bila hari terakhir anda bermekap??
A : Pagi ni, itupun ala kadar coz cam x ada mood..huhu

Q : bila kali terakhir anda membeli shopping sakan membeli make up dan yang
sewaktu dengannya??
A : last month for the make-up and parfumssss baru je minggu lepas..(parfums lagi aku nie..anto parfumssss tul!!!)

Q : bila kali terakhir anda syampu rambut ??
A : bila ek? Aku pun lupa…hehheehe..oh ye, pagi Isnin, 10 Aug..hehehee

Q : adakah anda seorang yang kemas dan beratur dalam penjagaan bilik??
A : aku rasa ya, tp, dek kerana ke’bz’an yang amat sangat…bilik aku kat umah tu, dah macam kapal karam…huhuhu..(Ayu baca tag ni, sure dia mengiyakan..huhuhu)

Q : barangan make-up anda ??
A: Compact Powder-M.A.C….lipsticks Bobbi Brown…(dah x bleh tukar lagi dah..amat serasi..hehehe)

Q : senarai kan 5 actress tercantik di mata anda ??
A : aku pun setuju with Ernie and Aja, FAZURA lah actress tercantik di mataku…sbb dia amat bersahaja, make-up pun tak terlebih…lagi 4 tu saper ye? Erm..
2) Catherine Zeta Jones
3) Deanna Yusoff
4) Eja
5) ala, lupa plak aku nama dia..yang dia kawin ngan pemain bola sepak yang jauh lebih muda dari dia tu…alamak..serious..mmg lupa, yang aku ingat, dia orang Perlis..(Ayu, saper beb?)

Q : last Question : are u Hot?
A :HOT??? Hot-tempered? YES hahahhahaha


Tangkap @ sertakan 3 keping gambar anda yang anda rasakan paling seksi. Tak semestinya tak berpakaian atau mendedahkan. Mungkin anda rasa senyuman anda masa itu adalah seksi.
Sertakan!!Nyatakan kenapa gambar itu begitu seksi di mata anda?



aku rasa, bila aku SEDIH cam nie, aku sexy..boleh ka? wakkakaka




no comment!tp, bagi ku sexy saja..hahahahha


5 comments:

Ayu Katerina said...

pompuan tu nama rita rudaini la nok

yes bilik dia cam kapal karam tp aku belasah tido gak hahaha

dan gambo terakhir itu sgt hot bontotmu hahahahhaha

**aku jawab nnt ye ada 2 tag hutang ni duhhh

Zara said...

yes betul..RITA RUDANI..(mungkin aku akan menjadi seperti dia...hahahhaha)

tolong lah aku kemas bilik dow...wkakakakak

aku dah agak dah..ko nak tulis ttg ituewwww...wakakakaka..

Blue Roses said...

utang tag tetap utang tag okeh..... hehehheh bontot yg hot ekh....

Ayu Katerina said...

ye baekkk nnt saya jawab.. gambo pun tadek ni heehhee

Zara said...

wakakakak...si Ernie siap meng'ek'kan ttg statement ayu...adui..x tahan gelak nie..