Nuffnang

Tuesday, August 11, 2009

Comments from Blog Mya....on JANDA

ini dari si Anon mana plak....huhu

saya rasa xsusah la jadi janda.asal tahu jaga maruah,jaga family,sudahlah.yang jadi susah bila xsedar diri dah la janda,sibuk duk bercinta xingat dunia,anak2 terbiar xdiberi perhatian sewajarnya,mengaji ntah ke mana,tengok pelajaran ntah ke mana,susah la kan.kadang tuh,bila janda dah ada boypren nih,jakun bercinta tuh kalah budak belasan taun,xingat dunia,pakaian pon dah mcm budak 18 taun,nmpk pusat,nmpk mcm la.yg penting jadi janda jaga la tatasusilah .huhu.yg takut janda skrg nih banyak tabor budi pd boyprennya almaklomla boypren muda la katakan,silap2 aribulan BODY pun serah.pilu nya hamba.tu yg pepatah sekrg kata,ape tah ayatnya JANDA HINI.aah JANDA HINI.jangan gitu yer janda2 sekalian.

2 comments:

Zara said...

cam HARAM...tp, kelakau pun ye gak..saper lah plak si Anon ni ye??? big question mark

Ayu Katerina said...

sumpah jadi batu baru tahu molot cam gampang!