Nuffnang

Monday, December 15, 2008

Staying @ Palace of Golden Horses

My brother, Ramlee and his family stayed @Palace of Golden Horses for two days (13 & 14 Dec 2008)..apa lagi, aku pun mengambil kesempatan yang ada dengan mengambil gambo2x...almaklumlah scenery & view of the hotel...mmglah menarik & lawa sangat...aku mmg dah lama teringin nak bermalam kat hotel nie..6 stars tu...huhu..akhirnya, tercapai gak..kiranya, merasalah gak walaupun sekali..pasni, x tau lah bila dpt bermalam kat sini..hhehehee...thanks to the sponsor!!!



antara gambo yang diambil oleh photographer tak bertauliah..hehheheehh (jgn marah ye sesaper yang berkenaan..hehehehe)

ni plak antara gambo-gambo yang diambil bersama my lovely niece yang kuat melaram! hehehehehe

4 comments:

Ayu RMS said...

comei cam teenagers gitu... hik

Zara said...

tq..tq..tq..(ada yang geram ni ko puji aku!) wakakakkaka

Ayu RMS said...

sapa lak nk geram hahahahaa

Zara said...

aah ek? saper plak? wakkakakakka