Nuffnang

Friday, September 12, 2008

From Ernie's Blog...


Happy Birthday to Zara…. May Allah Bless u alwiz….. Jaga diri jaga peribadi….. I love u beb…. wakakakakakakaka……

Semalam aku berbuka dengan Zara serta kawan2 yang lain di Village View, Bangi…. Makanan yang sedap bangat sehingga menjilat siku…..Menu yg di order oleh zara cukup mengena dgn selera masing2…. :D… Present untuk die adalah seketul handbag yang berwarna putih…yang aku share beli bersama seorg lg besfren zara………. thanks 2 u beb sudi share beli hadiah ittew….erm… beb, aku harap ko suke dengan present yang tak seberape tuh….. )

kepada kawan2 yang telah menjayekan program semalam…. u ols gempak beb…… u r da men…ahaks….. .. P

to zara…. aku tau ko kuat untuk hadap ape jua dugaan yang mendatang…. insyaallah aku support ko…. bagi peluang untuk diri ko sendirik k….. anything pls let me know…… kite nih manusia samer jerk.. dugaan tetap akn datang… cume biler jerk kite tak tau….. yang penting kite tau mane arah tuju kite….. erm… aku sayang ko beb… by da way thanks 4 everything k….. )



{September 10, 2008} About Me…..

You aren’t in love, but you aren’t lonely either.

You’re at peace with yourself.

You’re comfortable being alone,

but if you find someone special,

you’re willing to explore the possibility of love.

You are a strong person indeed.



  • My Calender

    September 2008
    M T W T F S S
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930

2 comments:

+ INA + said...

beb, happy belated bufday!

Zara said...

thanks for the wish beb...