Nuffnang

Monday, May 5, 2008

weekend

seperti biasa...weekend sure bangun lambat..Sabtu, 3 Mei 2008...si Is jek yang pagi-pagi dah bangun..siap bukak sliding door, selak langsir..bagi cahaya matahari masuk...hehehee..pagi-pagi dia layan Cartoon Network...aku? tido lagilah...jam 1.30 pm, aku dapat called dari si dia...minta aku pg Seremban..naik komuter...so, aku nie apa lagi..bergegas siap...p Stesen Komuter Serdang..sampai Seremban, si dia insisted me to wait at A&W...macam lah aku tau A&W Seremban katne..apa yang aku nampak dari Stesen Komuter Serdang tu..McD jek..aku bengang jek..dia siap suh tanya orang..dalam hati aku..susah sgt ke if nak amik aku kat stesen ni..??? geram jek ati..aku apa lagi..pegang tangan Is, lintas jalan, tanya orang sana sini mana A&W...jauh gak lah jalan..telefon dalam beg aku berdering-dering ni..malas nak angkat..suruh aku berjalan jauh..mmg mcm aper tau...ingat aku nie aper??? sampai kat A&W, si dia pun sampai..malas nak ckp..tp, bergaduh gaklah...dalam hati..satu hari..x gaduh x boleh agaknyaaaaaaaa...bosanlah aku mcm ni jek weeeeeeiiii....tolong..tolong...

Ahad, 4 Mei 2008...dah mmg si dia janji nak pergi tgk wayang ngan aku kat Sunway Pyramid...dia dari office..coz ada kerja katanya...tup tup, called aku..minta aku tunggu kat UPM..hish..bengang jek...aku apa lagi..bg msg..tunggu kat Sunway Pyramid jek arr..walaupun terasa malas sgt nak drive..tp, aku geram..geram sgt..if nak kuar ngan aku nie..mcm-mcm hal lah..tunggu sana lah..pegi tunggu sinilah..geramnya wei..pastu..dah dalam keta nie..si Is kata..kita p Alamanda jek arr...aku pun ckp ngan si dia..dia pun kata ok..dalam hati..geramnya aku..lagi suka agaknya if pg Alamanda jek..x yahlah dia pg lelama....pasai nak kuar sama pun gaduh lagi...mmglah aku yang mulakan..tp, dia fikir x pasai diri aku nie...??? tau nak jaga diri dia jek..kepentingan dia jek...hish...tp, akhirnya baik gak lah kami dua...kami bertiga..p Subang Parade, makan cendol, rojak mamak..erm..mmg sedap sgt...si Is siap nak tambah lagi cendol..huhu..aku x bagi arr..takut plak sakit perut anak aku tu...

No comments: