Nuffnang

Friday, April 25, 2008

Accident..on pay day - 24th April 2008


24th April 2008, pay day bagi orang gomen...Milin ajak Is and aku dinner malam tadi...dia nak banjer...as usual, aku yang drive keta..aku decided, we go to Village View Restaurant, Bangi...makan beria nie...ada ikan siakap tiga rasa, tom yam and teluq dadar...pas makan, aku rasa ngantuk giler..so, aku minta Milin drive..dalam hati, risau gak..yelah, minah nie lesen x ada (walaupun dah ada keta)...heehehe..tp, dek ngantuk yang amat sangat..aku benarkan gak..aku suh Is duk depan ngan Milin, meanwhile, aku kat belakang...aku suh Is pakai seatbelt (walaupun dia mmg payah nak pakai seatbelt), and aku..aku pakai gak seatbelt walaupun duk kat seat belakang..dek kerana ngantuk yang amat sgt..aku tertido...tup tup..aku terdengar, "mama, mama..." suara Is memanggil aku...rupa-rupanya...Milin dok langgar traffic light....haru..haru...aku yang terkalut-kalut..terus kuar keta...angkat Is keluar sekali..tp, mujurlah kami semua selamat walaupun keta Milin teruk gilerrrrrrr.....

4 comments:

Ayu said...

lucky u n yr son also milin ok.. gile teruk keter dia!

Zara said...

tu arr beb...mujurlah wei kami semua x apa apa...dek kerana si Milin tak de lesen...aku lah yang kena jadi "driver" di malam itu..buat report..aku yang drive..huhuhu..kalau x, insurance x moh cover ko...lagi haru nnt..

Ayu said...

ask milin to take license ASAP la dude.. dangerous.. if mati anak org ke.. lagi haru... jgn nyesal sblum telambat... salam utk dia ya hehehe

ruined sue said...

luckily no one got hurt...